Sub 2…

Holmestrand Halvmaraton 2017

4 ganger rundt en 5-kilometers løype fremsto for meg som en litt kjip greie, men ok start på årets løp-sesong. Erfaringen fra Kristinaløpet med flere runder i samme løypa var heller stusselig.

Men man skal ikke skue hunden på hårene heter det og her tok jeg grådig feil.

Fire ganger rundt Holmestrand var en helt herlig opplevelse. Tre drikkestasjoner på runden ga i alt 12 muligheter til å få i seg drikke på et halvmaraton. Aldri opplevd bedre!

Masse publikummere som hele tiden hadde noen å heie på skapte super stemning i løypa.

Men aller best var fartsholderen på 2:00. For en motivator for alle oss som hang på.
Han var så motiverende at jeg fikk skikkelig driv til å dra fra og se om jeg klarte å holde han bak meg.

Og det gjorde jeg – hele veien inn til mål – med tiden 1.58.46!!

Min første Sub 2 halvmaratonIMG_3580

Legg igjen en kommentar

