Det er jo litt morsomt å perse da…

Egentlig er jeg ikke så opptatt av hvilken tid jeg løper på.
Jeg kommer nok aldri til å løpe en 10-kilometer på 40 minutter – mest av alt fordi jeg ikke føler det er så viktig for meg at jeg er villig til å legge inn den treningen som er nødvendig for å klare det.

Og får jeg medalje når jeg kommer i mål på et løp er målet nådd!  🥇

Men, når det er sagt er det sinnsykt deilig å perse!!!IMG_3897

Å komme i mål på Sentrumsløpet 2017,
4 minutter og 3 sekunder raskere enn mitt forrige 10kilometers løp var skikkelig digg.

For ikke å snakke om å forbedre tiden på Sentrumsløpet 2016 med 6 minutter og 58 sekunder!! Nesten 7 minutter raskere.

Jo, det er bare en ting å si…

Det ER morsomt å perse!

 

Legg igjen en kommentar

